یادداشت های یک معلم سمایی

راهنمایی سما 6 مشهد- علمی اجتماعی

یادداشت های یک معلم سمایی

راهنمایی سما 6 مشهد- علمی اجتماعی

تبریک

دخترای خوبم 

 

نسترن خردپیشه وزهره نخعی قبولی شما را در مدارس تیز هوشان  و فائزه هاشمی فاطمه (س) و باز هم نسترن در مدارس نمونه به شما وخانواده محترمتان و آموزشگاه سما 6 تبریک  میگویم به امید موفقیتهای بیشتر 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر باران جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام رفیق قدیمی من
چطوری؟ خوبی؟
هنوزم دست به قلم می بری هنرمند؟
همیشه به یادتم

دوست عزیزم دلم برات یه ذره شده

فاطمه سجادیان دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

خانم فریمانه من حسود نیستم.
من و نفیسه هم نمونه دولتی قبول شدیم.
دوستون دارم همشم واسه تلاش های شما بود و مدیونتونم

مبارک دخترم حقا نمونه اید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد